مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری فوق العاده است

آلگری فوق العاده است

مدافع سابق بیانکونری حضور یووه در فینال لیگ قهرمانان را دستاوردی مهم برای فوتبال ایتالیا تلقی می کند.

آلساندرو بیریندلی، ستاره سال های 1997 تا 2008 یوونتوس در دفاع کناری این تیم، معتقد است که آلگری نقش مهمی در موفقیت های اخیر یووه داشته؛ او همچنین می گوید صعود یووه به فینال لیگ قهرمانان نه تنها برای خود این تیم، بلکه برای تمام فوتبال ایتالیا یک اتفاق ویژه است.

بیریندلی طی مصاحبه ای به توتو اسپورت گفت:

"به عنوان بازیکن سابق یوونتوس و هوادار این تیم، بسیار خوشحالم."

"علاوه بر این برای فوتبال ایتالیا نیز خوشحال هستم و احساس خوبی دارم، چون حالا به بالاترین سطح فوتبال اروپا بازگشته. با توجه به وضعیت فوتبالی و وضع کلی کشور، دیدن موفقیت هایی مانند کاری که یووه کرد بسیار خوشحال کننده است."

"در هر کاری، اگر با برنامه پیش بروید، اگر با علاقه کار کنید و نسبت به کارتان اشتیاق نشان دهید؛ بی شک موفق خواهید شد. البته به کمی شانس هم نیاز دارید، ولی شانس به سمت شجاع تر ها می رود!"

"فکر می کنم که کنته طی سه سال توانست پایه گذار خوبی برای سال های آینده یووه باشد و او ریشه یووه در ایتالیا را محکم کرد، کنته هسته اصلی تیم را تشکیل داد."

"اما آلگری نیز در برطرف کردن نقاط ضعف و به تعادل رساندن تیم عالی بود، بدون این که تغییرات زیادی به وجود آورد. هنگامی که او به یووه آمد، همه مخالف او بودند، اما خودش نظر همه را تغییر داد. آلگری فوق العاده است."

"او به تیم اعتماد به نفس، انگیزه و جنگندگی را اضافه کرد؛ دقیقا همان چیزهایی که یووه برای حضور در جایگاه فعلی کم داشت. آن ها حالا در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: